1. 10 perce ültünk bent és senki nem kérdezte meg kérünk-e valamit inni, majd egy odatévedt pincér kérdezte meg, hogy kapjuk-e már, amit rendeltünk.
2. Amikor végre le tudtuk adni a rendelésünket, akkor félig közben mással beszélt vagy máshova figyelt, ennek ellenére pontosan képes volt feljegyezni, amit kértünk.
3. Kérdezte, hogy hozhat-e nekünk naan kenyeret, amit a kérdés feltevéskor úgy értettünk, hogy a ház ajándékaként kínál meg, majd szépen kiszámlázta a 800 forintot érte (lehet mi értettük félre 4-en), úgyhogy ezt inkább csak információként közlöm.
4. Nehézkes volt picit a kommunikáció a másik pincér hölggyel ugyanis egyáltalán nem beszélt magyarul (amivel az égegyadta világon semmi baj nincs, ha ezt a tudtunkra adja és folytatjuk angolul, ehelyett a nagy nézések és az activity maradt).
5. Az étel isteni volt, nem kellett sokat várni, tiszta szép, autentikus tálalásban érkezett, ez a része tökéletes volt.
6. A pincérhölgy az étkezés után, amikor már csak az italainkat fogyasztottuk megkérdezte, hogy elviheti-e a poharakat. Máshol ilyenkor az üres poharakat viszik el, ő azonban, amíg nem figyeltem az összes poharat elvitte, beleértve egy olyat is, amiben még volt ital és szerettem volna még elfogyasztani, de nem gondoltam, hogy őriznem kell.
7. A végén a fenti problémák mellett, úgy hogy a kiszolgálást nem mondanám makulátlannak még fizettünk 10% szerviz díjat is. Ez volt, ami nálam kicsapta a biztosítékot. Mert senkitől nem sajnálom, ha vagy fel van tüntetve valahol és kultúrált a kiszolgálás, de itt nem volt az.
Ennek ellenére, nagyon jót ettünk, úgyhogy lehet még visszatérünk belekalkulálva ezeket a kellemetlenségeket. De jobb, ha ezekkel tisztában van az ember mire számítson!
Judit
- Tuesday 29/03/2022